sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kuka minä oikein olen?


Hei! Olet nähtävästi eksynyt upouuteen blogiini, tervetuloa! Tulen kirjoittamaan tänne jokapäiväisestä elämästäni, arjesta ja juhlasta. Aihe voi vaihdella ulkomaanmatkoista leffareissuihin, ja siitä uusiin kynsilakkoihin tai vaikkapa runoihin. Eli varsinainen sekamelska. En ole koskaan aiemmin kirjoittanut blogia, saa nähdä tuleeko tästä mitään. Pahoittelen huonolaatuisia kuvia, en omista kameraa, vaan ne on otettu kännykällä.
Minä
Minä olen siis Roosa. Asun Kuhmoisissa, Keski-Suomessa. Täytän pian 13. Olen Nipsu-kissan onnellinen omistaja ja viiden erittäin ärsyttävän veljen sisko. Taloudessa asustaa myös toinen söpöliini, Nipsun sisko Nöpö.
 
Nöpö
 
Nipsu
 
Harrastuksiin kuuluvat runoilu, ruoanlaitto, lukeminen, runoilu, piirtäminen, leffojen katselu, netissä surffailu ja nyt myös bloggaaminen. Horoskoopiltani olen härkä. Lempivärini on laventelinsininen.
Siinä oli muutamia perustietoja minusta, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti