keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Piirrustuspostaus

Viimeisten kahden päivän ajan mulla on ollut mieletön into piirtää! Suurin osa teoksista on heti löytänyt paikkansa roskakorista, mutta onpa jokunen tuolta kurjalta kohtalolta säästynyt.
For last few days I have drew and painted with huge passion. Most of the results have immediately found their place in the trashcan.
Etenkin nuo mallista piirretyt olisivat joutaneet muiden surkimusten seuraan, mutta päätin säästää ne jotta voin sitten joskus - kun osaan oikeasti piirtää - ihailla huimaa kehitystäni.
Especially the ones I drew from pattern should have gone there too, but I decide to save them so later - when I'm a good drawer - I can look at them and see how much I have advance.
Piirroksiin on kulunut aikaa 15-90 min, en jaksa alkaa jokaiseen merkitsemään. Kyllä te näette mihin olen panostanut.
It took 15-90 minutes to draw each of them, but I'm too lazy to write each how long it took. But you'll see wich ones took long to draw.
Yleensä en jaksa edes viimeistellä yhtä piirrosta, mutta joskus - kuten nyt - piirrän tauotta. Onko teillä samanlaista "ongelmaa"?
Usually I'm too  lazy to draw even one picture, but sometimes - like now - I draw all the time with only little breaks. Do you have this kind of "problem"?
 


 I'm sorry for my bad English, hope ou understood what I meant!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti