lauantai 19. heinäkuuta 2014

Kenkäkuvaaja

Sain eilen - tänään olen iskällä - puolentoista viikon mittaisen huoneen siivous-urakan loppuun. Kirppikselle tavaraa lähti yhteensä 5 tai 6 muovipussillista, roskia löytyi lähes yhtä paljon.

Oli käsittämätön into kuvata kaapin perältä löytyneitä - luultavasti serkkupojan vanhoja - tennareita. Ne on muuten kokoa 36, miks kokonumero vaihtelee niin paljon kenkien välillä? Yllensä käytän koon 38 tai 39 kenkiä, mutta noikin menee jalkaan vaivatta.

Mä oon kauan halunnut tollaset kengät, mutta äiti ei oo suostunu ostamaan - mul on kuulemma liikaa mut eihän kenkiä voi olla koskaan liikaa, vai mitä? - ja mä säästän edelleen järkkäriin (mul oli jo 150 euroo kasassa mutta sorruin vaatteisiin) joten oli oikein kiva yllätys. Mitä tästä opimmekaan, mun kannattaisi siivota huoneeni vähän useammin!

Ne näyttää kivalta mekon kanssa.

For some weird reason I wanted to take photos of old shoes I found from my cabinet while I cleaned up my room yesterday. I usually use shoesize 38 and 39, and these are size 36. Still they fit well. Weird, right?

Anyway, I've wanted these kind of shoes for ages - my mom didn't want to bought me such, she says I have too many shoes but hey, girl can never have enough shoes! - so it was a nice surprise when I found these! Lol, I should clean up my room more often.

 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti