keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Kipeänä (taas)

Ihan kauhistuin kun tulin ensikertaa muutamaan päivään Bloggeriin, koska se väitti etten lukenut yhtään blogia. Päivitin sivun ja se onneksi näytti lukulistani.




Mulla olisi ollut vaikka kuinka paljon aikaa postata (esim. niistä vaatteista) mutta ei. Netti ei taaskaan suostu toimimaan kunnolla, kuten ei yleensäkään täällä sivistyksen ulkopuolella. Kun näkee 10. kerran 'Tätä sivua ei voi näyttää ' -tekstin ei enää jaksa edes yrittää. ja kun lopulta sain tekstin kirjoitettua, en saanut kuvia ladattua, joten on tyytyminen pelkkään tekstiin.




Mä olen herkkä sairastumaan, mutta kaksi kertaa kuukauden sisällä? Seriously? Viimepäivien aikana olen taas ollut tekevinäni niiiin paljon, vaikka oikeastaan olen vain syönyt, nukkunut ja katsellut sarjoja ja elokuvia Netflixistä. Lisäksi olen kuunnellut Isac Elliotin Wake Up World -levyn useamman kerran läpi. Ikke on ihana ♥. Lempparikseni kohonnutta Paper Planea on tullut kuunneltua repeatilla kymmeniä kertoja parin päivän aikana.




Katseltua on tullut ainakin The Hunters ja Radio Rebel -elokuvat, 13 jaksoa Violettaa, koko Awkward.in ja pari jaksoa Gossip Girliä.




Kipeänä syön aina järkyttäviä määriä ruokaa, lähinnä varmaan siksi että kotona ollessa on helppo vain kävellä keittiöön hakemaan syötävää. Olen muuten rakastunut Pågenin Oivallus! kuitupaloihin, nam! Niiden lisäksi on tullut ahmittua lähinnä hapankorppuja ja ns. 'muromixiä' eli jogurttia ja erilaisia muroja ja mysliä (välillä myös marjoja). Lisäksi on tullut ahmittua kiitettävä (tai enemminkin paheksuttava) määrä suklaamuroja.




Yleensä ihmiset ovat kipeinä väsyneitä ja ruokahaluttomia. Mulla se tuntuu olevan toisinpäin - syötyä tulee lähes koko ajan ja olen ihan pirteä. Tosin en meinaa saada yöllä unta, se on ainoa huonoa asia. Kuumeen huomaa vain kohonneesta ruumiinlämmöstä.




Tällä rentoutumisella on myös varjopuoli - ihan hirvittää paljonko läksyjä minulla on tekemättä! Huomenna taas kouluun, yh. Ei kyllä yhtään huvittaisi, vaikka on tietysti kiva nähdä kavereita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti