lauantai 3. toukokuuta 2014

10 faktaa minusta


Kymmenennen (kauhean vaikea sana, piti tarkistaa useamman kerran ettei tullut ylimääräisiä -nen:ejä) postauksen kunniaksi päätin tehdä faktapostauksen. Eihän 10 postausta ole kovin paljon, mutta mun on häpeäkseni myönnettävä, etten ole koskaan aiemmin saanut kirjoitettua kuin yhden postauksen blogeihini. Joten onhan tämä pieni juhlimisen aihe.



Mutta nyt itse asiaan, ketään tuskin kiinnostavat turhanpäiväiset höpötykseni.



1. Pelkään tulta. Nyt lopetatte sen nauramisen siellä, ei ole huvittavaa. Okei, onhan se ehkä ihan naurettava pelko, mutta tuli on ihan kammottavaa. Oikeasti, mä alan melkein itkemään kun ajattelenkin vaikkapa tulitikun sytyttämistä, saati sitten puiden lisäämistä takkaan.



2. Täytän ensiviikon perjantaina 13! Ja mulla on huomenna nimpparit, mutta se nyt on ihan ilmiselvää.



3. En ole koskaan uskaltanut käydä vuoristoradassa Särkänniemen toukkajunaa (tai mikä ikinä onkaan) lukuunottamatta, mutta olen luvannut käydä Torpedossa kesällä. Mä niin kadun sitä lupausta.



4. Olen todella epäjärjetelmällinen ja sotkuinen. Äidin mukaan huoneeni muistuttaa lähinnä kaatopaikkaa, kiitos vaan. Minkäs minä sille voin, että se on jo heti siivousta seuraavana päivänä palannut entiseen tilaansa.



5. Mulla on vain viisi serkkua,  mutta pikkuserkkuja senkin edestä, yhteensä ainakin 20! Enkä ole koskaan edes tavannut kaikkia, he kun asuvat eripuolilla uomea ja osa myös Ruotsissa, joten heitä on varmasti paljon enemmän.



6. Mä laulan ihan koko ajan. Jos niin ei voi tehdä (esim. tunnilla) niin sitten hyräilen. Ja kun en muista suurimmasta osasta biisejä edes koko kertosäettä, niin sitten hoen yhtä säettä kuulostaen varmasti todella tyhmältä.



7. Rakastan lähes kaikkea ruokaa! Välillä tuntuu, että mulla on pohjaton maha, niin paljon sitä tulee syötyä. Ja se muuten näkyy... Ainoat inhokkiruoat ovat pinaattikeitto, kaikenlaiset sienet ja kuivatut tomaatit.



8. Mulla on ihan outoja lempinimiä! Minua kutsutaan esimerkiksi (Prinsessa) Ruususeksi, joka ei ole oikeastaan edes outo, juontuu nimestäni. Muita ovat Natunen, Nasu, Punainen muoviapina, Aikuinen nainen apina (kaksi viimeisisntä olivat kuulemma pienenä haaveammattini...) ja Iitaliina. Äiti kutsuu joskus Rose Heta Maryksi.



9. Olen tainnut jo mainita tästä joskus, mutta käyn kerran viikossa sählykerhossa. Paras pelipaikka on mielestäni puolustaja, mutta joka kerta mut laitetaan hyökkäykseen, ainakin vähäksi aikaa. Ja mähän olen siis surkea hyökkääjä. Ei näin.



10. Aina kun kuulen musiikkia, tulee pakottava tarve tanssia. Siinä sitten itsekseni hytkyn muiden tuijottaessa 0.o -ilmeellä kun yritän selittää että ei, en saanut mitään kohtausta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti